Hanımlar yarın muayenem var sabah gel dedi doktor 40 hafta olduk çarşamba günü pembe akıntım gelmşti onun dşnda belrtim yok bide 38+5de kilosu 3540gr dı şuan kaç oldu bilmiyorum doktor suyuna fln bakarız azaldysa yatış olablr filan dedi diyelim suyu azaldysa sezeryana almazlar dimi hanımlar suniyle başlatrlar çok heyecanlandm ne dycek yarın neler olcak bekliyorum 🥹