Bu ilacı kullanan var mı aranızda doktorum yazdı bana sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez içiyorum 50 mg tek kapsülü
3 gündür kullanıyorum ve ishal yapti dünden beri bugünde içtim ama içim rahat etmedi yarın devam etmeyi düşünmüyorum sanırım bu ilacın bi yan etkisi heralde.Gebe olduğum için korktum biraz kullanipta ishal olan var mı