Sevocan0667 Yemk yedim vişne suyuyla birlikte hemen 15 dakka içinde evdeki büyükler şeker ölçüyordu bnde istedim 158 çıktı tokluk şekeri🙄
Sevocan0667 23 yasındayım ananem dışında abi baba anne kimsede şeker hastalığı yok ayrıca şekerden anlayan bayanlar 158 de neeeew🙄🙄🙄
Erbeybebek Sevocan0667 Kac aylik hamilesin yani bu sekilde nasil anlasilacak dedgim gibi 1 saat sonra olcum yapman lazim
Ifjtjtjtj Sevocan0667 1 saat sonra ki onemlı bir de olmeden once ellerinizi guzelce yıkayın meyveye filan dokunduysanız o yuzden de yuksek cıkmıs olabilir