PinkBerryy Merhaba evde şekerimi ölçüyorum, kayınvalidemin şeker cihazıyla karşılaştırdım viva chek kullanıyorlar 20 birim yüksek ölçtü Optima. Birkaç yazılanı okudum sanırım yüksek değer veriyor. Yeni mi almalıyım hangi marka önerirsiniz?