Kızlar dün sabah sezeryan oldum. Dün hastanede lavman ile az bi gazımı çıkarttım rahatladım ama bugün sabahın erken saatlerinde beridir şiddetli gaz sancım oluyor. Taburcu olmadan önce ebeyle konuştum sordum ‘ilk gazını çıkarttığın için bir şey yapamayız artık biz bir süre, gerisini evde kendin çıkartmaya çalışacaksın’ dedi. Evde kimyon çayı içtim iyi geliyormuş dediler gerçekten de iyi geldi biraz hafif gazımı çıkarttım ama hala çok gazım var. Karnım balon gibi şiş resmen gazdan ve dikişlerim de içeriden çok zorlanıyor bu yüzden.
Size sorum; gazı çıkartmak için evde bildiğiniz, deneyimlediğiniz doğal bir yöntem var mı?