Kurtbebek38
Kuzum karbonhidrat ağırlıklı beslenmemeye çalışmalısın. Ben de gebeliğimin ilk beş ayında on kilo aldım iştahım çok açılmıştı. Sonra mide yanmaları falan başlayınca istemsizce yemeyi azalttım. O zaman ben kilo vermeye bebek kilo almaya başladı. Bir de eğer yapabiliyorsan bol bol evde video izleyerek plates yapabilirsin. Ben çok yürüyüş yapamıyorum ayağım takılıyor düşme riskim oluyor ama evde elçin demirel in youtube dan videolarını izleyerek kendim yapmaya çalışıyorum. Sen de bunlara dikkat edebilirsin