Bebeğim solda çapraz duruyor. Minik ellerinin vuruşlarını hissediyorum. Ayakları ise sağ göğüs hizasında ve her geçen gün daha güçlü vuruyor. Doğum pozisyonunu ne zaman alacağını bilmiyorum ama umarım vaktinde gelir. Şu ana kadar her şey yolunda. Sezaryen mi, normal doğum mu olacağına henüz karar verilmedi. 🥹💙