İlk zamanlar burnum tam yatma zamanı tıkanıyordu, kadın doğumcum kbb doktoruna görünmemi önerdi. Kbb doktoru çok tahriş etmeden burun lavajı yapmamı söyledi evde yapıyordum zaten, ayrıca nemlendiricili sular var dedi onu önerdi burnu kanatmadan kullanılabilecek, burun açıcı diğer bütün ilaçlar maalesef yasak, sonra burnuma baktı çok tıkalı görünmüyor ama son aylarda daha kötü olacak dedi, hormonlardan dolayı burnumuzun içi şişip ödem oluyormuş, ben şu an 37. Haftadayım başımı koydukça yastığa tıkanıyor deli oluyorum