Kızlar 16.haftadayim ama böyle karnimda sürekli bir kalp atışı var dışardan bakınca da belli oluyor ama dokununca baya hissediyorum kalp atışı olduğunu.. bebekmi acaba bilgisi olan varmı .. bide sürekli karnımın sağ köşesinde taş gibi oluyor ara ara bir köşeye giriyor buda bebekmi 🙄 ikinci hamileliğim ama ilk hamileligimde böyle bir durum yaşamadım merak ediyorum bebek mi diye . Karnimda gidiş gelişini bile hissediyorum normal mi