Gunduzanne Ben de devlet hastanesinde yaptırdım üç kere kan veriyorsunuz bir tanesini içtiğimiz şeyin adını bilmiyorum ama şurup diyim ilk birinci kanı şurubu içmeden veriyorsunuz aç karnına gidin bu arada aç karnına olmanız gerekiyor hiçbir şey yemiyorsunuz işlem yapılıp bitirene kadar aç karnına hastaneye gidiyorsunuz kan veriyorsunuz daha sonrasında 50 cc 75 cc ne kadar içeceksiniz onu doktor karar veriyor zaten bana Pet bardağın içerisinde verdiler bazen teneke kutuda bazen de plastik kutuda verebiliyorlar 5 dakika içerisinde içmenizi söylüyorlar içiyorsunuz içtikten sonra birer saat arayla iki kere daha kan veriyorsunuz ve bu süre zarfında yine hiçbir şey yemiyorsunuz yani aç karnına toplamda üç kan vermiş oluyorsunuz daha sonrasında sonuçlarınız çıkıyor