Kubra001111 Kızlar 1 aylık gebelikte kanama ve lekelenme ne zamana kadar devam eder doktorum yerleşmedir diyo kalp atışını duymadan bişey diyemeyiz diyo beta artti keseyi gördük hala neden devam ediyo progestan da kullanıyorum 2 doz artı duphaston hapbda
Zeybal34 Kubra001111 adetmtarihimde adet gördüm. Ama 4 gündür bişi olmadı. Yani adet değilim ve kahverengi akıntım var. Genellikle kendimi yorduğumda geliyor bu. Testler negatif. Kanda bişi çıkar mı acaba?
yenibirannis Kubra001111 benim 3 haftalktan 12 haftaya kadar lekelenmelerim devm etti progestan kullanmama rağmen 2 kutu bitirdim şuan oğlum 1 yaşında 🫠❤️🔥
Brcarss Zeybal34 bende ayni siz gibiyim adet tarihimde lekelenme oldu . Simdi dr gittim keseyi goremedi . Kan verdim Bhcg315 cikti . Birazdan goruseceyiz
Kubra001111 yenibirannis yaa maşallah yerleşme mi acaba keseyi de gördük çok şükür bir problem olmaz demi ,🥹
Kubra001111 Zuluss elimden geldiğince uzanıyorum bugün bir eksikleri almak için dışarı çıktık biraz araçtan inip yürüdüm falan kasıgim da ağrıyor kalp atışı duymadan böyle yerleşme oluyo mu
Havvabektas Kubra001111 benim 4 haftalıkta lekelenme başladı 16 haftalık kadar devam etti iki defa yoğun kanama da geçirdim hastanede yattım yaklaşık 4 ay wc dışında ayakta kalkmadim
Kubra001111 Havvabektas bugün kırmızıya döndü az az kılcal damar gibi geldi afedersiniz ama uygulamaya göre yerleşme kanaması olarak görünüyor ama
Zuluss Kubra001111 oluyor ama dışarı dahi çıkmıyorum ben kendimi iyi korudum hep yatdım iş dahi yapmadım eşim yaptı hep ev işlerini tuvalete dahi beraber gidiyoruz sağolsun yardımcı oluyor 32+4 kadar geldik böyle böyle bir kaç ay sabret çünkü bebek önemli bir şeydir canım ben 10 yıl sonra hamile kaldım o yüzden dikkat ederim
didm6134 Kubra001111 benimde aynı şekilde çok oldu affına sıgınarak söylim kokuda oluyordu rahatsiz olmuştum kendimden bile 11.haftaya kadar devam etti sonra geçti 15.haftadayız simdi hiçbir sıkıntı yok kendini çok yorma demişti doktorum o dönemde de
Kubra001111 Havvabektas doktor kalp atışı duymadan yapılacak bişey yok dedi duphaston verdi sabah akşam progeston 3 günde bir 2 doz vurunuyorum
Havvabektas Kubra001111 bence doktorunuza değiştirin bende kalp atışları duymadan lekelenme kanamadan dolayı yatış verdiler serum taktılar iğne ilaç takip ettiler ultrason da kese baktılar çok şükür atlattık
Havvabektas Kubra001111 ağrı varsa düşük olabilir benim hiç ağrım olmadı bence bir an önce gidin acile ve wc dışında ayakta kalkmayın
Kubra001111 didm6134 bunun için doktora gitmeye gerek var mı acaba koku bende de oluyo ama bugün kırmızı az az oluyorum