Damyavuz 1prens1prenses_ vajinama kadar maalesef ben. Ve artık hayatımı risk ettiği için son gebeliğim tüplerimi bağlatıyorum. Ayak bileklerime kan oturmuş gibi üst kısmınları top top. Coraspirin kullanıyorum 32 haftadan sonra iğne kullanıcaz
Mery6619 1prens1prenses_ bacaklarımda var sağ bacağımda damarın birinde kaçak varmış o yüzden kan sulandirici iğne kullanıyorum hergün
1prens1prenses_ Smile0 ben İlk defa oluyor daha gitmedim doktor ama internette araştırdım göre varıs Diz kapağım arkasında damarlar koyulaşma var Birde böyle biraz fazlaca ayakta durunca sanki çatlıyor gibi ağrı oluyor 22 haftalık hamileyim İlerki haftalarda artar gibi çünkü git gide artıyor
1prens1prenses_ EdaCanAlp rahimde ilk defa duydum Araştırcam Benim bacağım sanki yırtılıyo gibi ağrıyor İkinci Hamileliğim böyle oldu anlayamadım Araştırdım varış diyor ama artacak gibi
EdaCanAlp 1prens1prenses_ bende ilk kez duydum doğum sancısı gibi ağrım vardı dayanılmaz şekildeydi kontrole gittim aynı bacakta olan gibi senin rahminde var iki tane damarın kalınlaşmış pıhtı atmasın dedi kalp damar cerrahisine yolladı oda kan sulandırıcı başlamıştı
Smile0 Benim 2 bacağımda da var çok ağrı yapıyor.Doktor 2 gebelikte çok daha kötü olur demişti. Daha çok erken haftalardayız ama şimdiden ağrım artmaya başladı. Rabbim kimseye vermesin gerçekten hayat kalitesini çok düşüren bir rahatsızlık.