Karkar Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim yürüdükçe sağ kasığıma ve belime doğru şiddetli ve dayanılmaz bir ağrı vuruyo böyle birşey yasayan oldu mu
Nhrr Karkar normal değil bu kadar şiddetli olması. Herşey olabilir doktora gitseniz iyi olur. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir. Rahim ağzına bakmaları gerekir. Plesanta aşağıda olabilir bir çok ihtimal var. Gecikmeden giderseniz önlem alınır.
Cagldemirs Karkar merhabalar ağrınız sağ tarafta ve geçmiyorsa bir doktora gidin bende sizin gibiydim apandisit çıktı ameliyat oldum 18. Haftada
Karkar Plasenta aşağıda demişti doktor birlikteliği yasakladı fakat böyle bir şikayetim yoktu bunları söylediğinde evet gitsem iyi olacak daha mı aşağı indi acaba
Nhrr Karkar fazla ayakta kaldiysaniz yada çok yorduysaniz kendinizi plesanta aşağıda olunca hemen etkiliyor çünkü. Progestan yazar en azından. Ağır kaldırmayın ağır iş yapmayın merdiven çıkmamaya çalışın bu dönemde. İlişki zaten yasak dediğiniz gibi.
Karkar Yok market o kadar yakın ki yürüyüş olsun diye çıktım çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için en kısa sürede doktoruma danışıcam