Eşimin yeğeni var 25 yaşinda bebeğimin cinsiyeti belli olduğundan beri hergün alparslan ismini söylüyordu bize çok güzel o olsun diye anlamına falan bakınca bizde beğendik uzun gelirse ilerde alp olarakta kullanabilir diye düşündük birde bence ćok popiler bir isim