Serya3 Merhaba kzlar bu ayda elendim adetim 28inde aslnda göğüs ağrım, vücut sıcaklığım ve kasıklarda batma ve şişlik vardı ama demekki nasip değilmiş . Prodoctor testte bence silik ckmsti profilimdede var hatta.. neyse sağlık olsun 🤷🏻♀️😔