Muhammedmomss bu olayın senin başına gelmesine şok oldum. Aylarca burda uğraştın hamile kalayım diye kocanın verdiği karşılık bu mu? Boşansan bir dert boşanmasan bir dert. Affetsen bile ben kendi açımdan düşünüyorum asla bir daha güvenmezdim eve 5 dk geç gelse kötü düşünürdüm. Bir kere yapan bana göre hep yapar meyilli çünkü. Evliylen biri bir başkasına nasıl aşkım hayatım bilmem ne der? Yakalamasan ne olacaktı peki bu işin sonu sen düşün iyice pis yerlere gidecekti belki. Ve bu durumu yıllarca belki kafasına kakacaksın. Çok zor kendi hayatın sen karar ver bence herkesin düşünce yapısı çevresi kültürü farklı ama ben olsam direkt boşanırdım canım. Bu hayata 1 kere geliyorsun kimsenin derdini pisliğini çekmek zorunda değilsin ailen arkandaysa bas tekmeyi. Hele ki zaten ailene anlattıktan sonra asıl onların seni çekip kurtarması lazım. Daha yaşında küçük çocuğunu çok güzel büyütürsün birlikte büyürsünüz o da ne halt yerse yesin pis.