@Muhammedmomss yani nereden tutsan elinde kalır empati yaptım bende hamileyim 1.5-2 ayım var doğuma zaten hormonların tavan, doğum stresi, bir hevesle hamile kalman onun mutluluğu o su bu su derken hepsinin kursağına dizilmesi.. bilemiyorum gerçekten boşanmak çözümse tabi ki boşan eğer o şekilde için soğuyacaksa ve herşey yoluna girecekse. Ama daha siz birlikte çocuk büyütmediniz daha o duyguyu tatmadınız o babalık hissiyatını yaşamadı kucağına almadı, kokusunu çekmedi, nebileyim belki düzelir o çocuk size iyi gelir tabi ki herkes hata yapabilir insanız şaşar beşeriz ama elbette bu seni aldatacağı manasına gelmez ben kolaylıkla boşa bu adamı diyenlerden olamam sanırım rabbim yaşatmadı yaşatmaz da inşallah o duruma ben kendimi koyuyorum inan bilemedim kararım ne olurdu. Ama nacizane fikrim herkes bir şansı hakeder 🤷🏻♀️ yaptıklarını unutma bir köşe de dursun unutamazsın zaten ama bundan sonra yapacaklarını da gözlemle nebileyim belki de daha dikkatli ve sadakatli olucak kimleri neleri gördük nelerden döndüler bambaşka biri oldular bilemeyiz bu onun dersi ve imtihanı olmuştur belki de bambaşka bir adam göreceksin artık karar senin hayat senin ama lütfen yıpratma kendini bebeğin seni hissediyor.❤️🩹