ZeynepDuru17 secondmylife bnecede olmaması lazım umarım değişir sadakat yoksa evliliğin bir anlamı yok zaten
ZeynepDuru17 Muhammedmomss yani sorarlar demi nie ayrilmayacaksan aldattın ki ayrılmak gerekiyor hiç bir şey aldatamaya bahane olamaz benim başımdan geçti ama ben aldatılma yüzünden değil normal konuşup ayrıldım bir celsede bitti onu affederseniz aynı şeye devam edecek çünkü sesiniz çıkmıyor susuyorsunuz sanacak sizi
Muhammedmomss ZeynepDuru17 ya bilmiyorum hercekten napicam ne edicem hem cok seviyorum Allah belasini versin
Esraa00 Muhammedmomss öncelikle çok geçmiş olsun nasılsın demek absürt olacak ama sen bebeğini düşün İnşallah hakkında hayırlısı olur
minikmucizem20 Muhammedmomss yerinde olsam hamileysen eğer evli bi adamı kimse istemez bboşansan ne olacak sanki kocanı ellerinle o kadına mı teslim edeceksin aklını çalıştır ya kadını bul bence kadını araştır falan ama eşine söyleme çünkü ne kadar o kadını konuşursan ona gider boşver tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı
Muhammedmomss minikmucizem20 kadini aradim esimin yaninda pislik zaten oda evlenmis bosanmis kopek konusum yani onunlada
minikbebegim06 minikmucizem20 yanlış anlamayın da karı koca ilişkisi mi kalmış adam eski sevgilisiyle konuşmuş etmiş kocanı o kadına mi teslim edeceksin demişsiniz de adam zaten o kadına gitmis çoktan yanında tutsa ne olacak ihanet eden birini bir kere yapan bir daha yapacak nasıl olsa aldattım bir şey demiyor ses çıkarmıyor diye ve bu kadın defalarca aldatılmaya maruz kalacak
Muhammedmomss Aslaninannesi_ cok kararsisim Allah belasini versin ben Bosanakim dedim kabul etmedi affet beni bidaha yapsrsam bosa dedi ama nasil guvenicem tekrar bilmiyorum
Aslaninannesi_ Muhammedmomss kız saçmalama aynısını sen yapsan adam seni evde tutar mıydı adını namussuza çıkarırdı sen niye affedicen affetsen bile eskisi gibi olamazsın her an şüphe ile yaşıcan mı ? Bir kere yapan bir daha yapar unutma
Balkan77 Muhammedmomss güven olayı farklı kuzum bir daha güvenemezsin doğru söylese de yapmasada inanmayacaksın Herşeyi batıcak 1 dakika geç kalsın eve şüphe edeceksin telefonu meşgul çalsa yine mi o kadınla görüşüyor diyeceksin şüphe insanı öldürür bunu kendine yapma
4oglanannesi Muhammedmomss şuan kesinlikle affetme canim.affetmek istiyorsan bile burnunu sürt.direk uzaklaştırma al giremesin eve.yada gideceğin bir yer varsa çek git.kossun peşinde de anlasın kıymetini.egwr şuan affedersen asrın hatasını yaparsin.yine gidip konuşur o pislik kadınla.. kadin evlendiğini bile bile neden arıyorki ahlaksız.madem okadar seviyor evlenmesine musade etmeseydi…esinde madem seninle evlendi sadakat yukumlulugunu korumaliydi. Kadında esinde hatalı.oyuzden eşinin kendine gelmesi lazım.
ZeynepDuru17 Muhammedmomss düşünüp karar ver sen yapsan affedermiydi mesela adını çıkartır di çocuğunu düşün cocugunu düşünmeyen pis bir insan o çocuğa bile layık değil 🥹
Sumisali_ Muhammedmomss biliyorum birşeyleri değiştirmeyecek ihanetin asla affı yok hiç bir şekilde içinden çıkmıyor insanın ama merak ettim kadın özledim diyip yazarken eşiniz nasıl karşılık vermiş neler konuşmuşlar o 1 hafta içerisinde ?
Muhammedmomss Sumisali_ esim mesajlari hep silmis ben bilgisayardan wpsine girdim ordan gordum zaten hep acikti ama ben guveniyodum bakmiyodum konusmalarda esim de karsilil vermis tabiki askimlar hayatimlar havada ucusuyo ben iyi bi dusunmem gerek annemlede konusup bi munakasa etmem gerek onlar zaten arkamda
Muhammedmomss Aslaninannesi_ evet yarin annemle konuuscam cok zor Allahim ya ne hayallerim vardi dogumuma surda 1 bucuk ay kalmış bu kopegin yaptigina bak
Balkan77 Toplum olarak nereye gidiyoruz bilmiyorum hemcinslerimizden utanır olduk artık Allah hidayet versin bu erkekler de vicdanlarını nerde bırakıyor onu da anlamış değilim hadi bizi geçtim çocuklarından da utanmıyorlar ya yazık
Muhammedmomss Balkan77 Allah o kizinda belasini versin insan bile bile nasil konusur ya hamile oldugumu bile biliyo orsp
Muhammedmomss ZeynepDuru17 evet Allah belasini versin ben daha once kaybim vardi bi cocugumuz olsun diye neler yaptım bu cocukta 8 ayda anca oldu bumuydu sonu
Balkan77 Muhammedmomss sadakat güven olmayan yerde sevgi anlamını yitirir tatlım herkes kendi yaptığı ayıbıyla günahıyla kalsın insanlar değişmez neyse odur bir dahası olmaz ailen arkanda çok şükür ailenin evine git öyle pis insanla yaşanmaz zor bir durum ama affedersen bunun devamı hep olacak
hatice_aygun2 Muhammedmomss valla aşkta bı yere kadar yani şimdi yapan devamını getirir hiçbir şey demeyin ailenizin yanına gidin bi orda kalın kafanızi toplayın oda bı korksun korkacak mı bilmem ama severse korkar severse aldatmaz ama işte karakter meselesi elinizde o deliller hep kalsın hep dursun asla silmeyin iyi düşünün iyi olsun her şey hayırlısı ne diyim zor bir durum
Muhammedmomss minikbebegim06 defalarca olamaz asla iyi bi dusunup tasinmam gerek annem gillede konusucam iyice bu durumuonlae arkamda zaten
minikmucizem20 minikbebegim06 evet ama kadın eğlenmelik bir kadınmış kocasının. Allah belasını versin burnunu sürttürsün diye demiştim ıslah olmaz yoksa bu adam olan bu kadına olacak Şimdi kadının hoşuna bile gider benim için boşanıyor der :(
Sumisali_ Muhammedmomss çok üzüldüm sizin adınıza ama güçlü kalmaya çalışın düşünüp en mantıklı kararı vereceğinize inanıyorum ama ben bu durumu yaşamış olsaydım o kızı rezil ederdim heralde ve eşimin de ailesini toplardım.