Kızlar makatımda hissediyorum dışkımda görmedim hamile olmasam eczaneden ilacı alıp çaresine bakarım ama hamileyim doktora gitmem gerekiyor malum hemende randevu bulunmuyor en yakın cuma gününe var bebeğe zararı olurmu yaşayan var mı ?
Sağlık ocağına gitsem ona göre bir ilaç verirmi yoksa illa kadın doğumcunun mu vermesi lazım ilacı