Be65tul 20 gün oldu yoğun bakımda, entübeden 17. Gün çıktık şükür antibiyotikler bitti sonunda, ama halan solunum sorunu yaşıyoruz, bugün gittim yine oksijen değerlerini arttırmışlar, doğum kilosunu geçtik şükür. Tek sorun solunum, buda uzun süreç gibi bizim için. Doktorlara güven, herşeyin çocuğa bağlı olduğunu unutma.