Minerva94 Kızlar. Tüp bebek için Bu yumurta toplama nasıl oluyor? Anestezili olacakmış ama ameliyathanede mi oluyor. Kıyafet falan ne giyiyoruz. Tecrübelilerden bilgi rica ediyorum 😍
Emelnurcakit Minerva94 evet ameliyathanede oluyor yani bizde öyle oldu. Kıyafet de onlar önlük vermişti onu giymiştim zaten bütün herşeyi çıkarıyorsunuz.
Tomucuk12 Minerva94 canım kıyafet rahat bırseyler goy esofman falan zaten onlukle alacaklar senı cıkarıyoarlar hafıf anestezı alıyorsun basıt bır ıslem
Mom_185 Minerva94 anesteziyle oluyor uyutuyorlar evet ameliyathanede oluyor sonra 1 saat falan yatiruyolar kaldirmiyorlar çünkü aç giriyosun ama can yakıcı deil korkma
Nessee34 Ben devlet hastanesınde yaptım tup bebek normal gıdıyorsunuz orfa onluk bone verıyorlar kucuk amelıyathane de oluyor anestezılı sekılde
Fikriyee Merhaba 🌸 ben İzmir Medical pointte yaptırmıştım tüp bebek kliniğinde kendilerine ait ameliyathaneye benzeyen bir yerleri vardı, genel anestezi verip uyuttup öyle toplanmıştı yumurtalarim, sadece ameliyathane önlüğü giydirmislerdi