Anneyimmmben Kizlar belirtilerinin neler? Ben 4+2 günlük hamileyim şuana kadar hiçbir belirtim yok ara ara bel ağrım ve kasık ağrım oluyor bulantı vs başlamadı umarım olmaz 🥹 ilk bebegimde hamileligimi öğrendiğim anda bulantılarım başladı 16. Haftaya kadar devam etmişti. Sizde durumlar nasıl
Mirarya Anneyimmmben ben varım:) bendede ara ara kasik ağrısı oluyor,kokuya dayanamıyorum ama bulantim yok şükür kızımda 6. Haftada başlamıştı
Azra4155 Anneyimmmben ben de varımmmm🥹🤣290 beta hcg ile öğrendim iki gün sonra 810 çıktı bi hafta sonrasında keseyi gördük ama çok küçüktü bi sonraki muayene cuma günü kızlar ama tam kaç haftalığım emin değilim 4 yada 5 diye tahmin ediyorum doktorum tam bebek görmeden haftalık hesabı yapmayı sevmediğini söyledi son adet günüme göre de 7 haftalık olmam lazım ama değilim geç döllenme oldu sanırım haftaya emin oluruz artık
mavi407 ben de varım bgn 4+1 benim de, ara ara bel ve kasık ağrım oluyor başka da bir belirti yok. 1 kasımda keseyi görmeye gideceğiz inşallah, ilk gebeliğim bu arada
Irem95 Merhaba benimde uygulama hesabına göre 4+1 bugün , dün kan verdim 88.99 cıktı biraz beta takip edip öyle gidicem doktora en azından gittiğimde keseyi görecek haftaya gelsin diyorum kasık agrım var arada bi bas dönmem var bi de uyku bastırıyo cok şimdilik belirtiler bunlar😄
Irem95 Beta bana düşük geldi korkmustum ama değil galiba o zaman sizinde bana yakın değerlerde cıkmıs
Irem95 byzkedis benimde 25 gün döngüm , 2 gün gecikti öyle yaptım testi ama belki geç döllenmedir o zaman düşük sanki beta değerim ya 😔
mavi407 byzkedis ben reglime 3 gün kala silik çizgi ile öğrendim, ama beta vermek için bikaç gün bekledim. beklerken her gün gebelik testi yaptım gün gün silik çizgi netleşecek mi diye
mavi407 benim 3+3 te beta 117, 3+5′te beta 299 çıktı, ama benim adet periyotum 23 gün falan, o yüzden erkenden yüksek çıktı düşünüyorum
mavi407 sanırım önemli olan iki günde bir en az iki katına çıkması, ben 2. betayı vermeye gittiğimde kaç çıkarsa gebelik iyi ilerliyordur dedim, doktor 230-250 olursa iyi dedi
mavi407 kızlar sizde yerleşme kanaması oldu mu, bende olmadı ve ne zaman olması gerekiyor onu da bilmiyorum
mavi407 Irem95 hafta söylemedi, bunu (230-250) 117′nin 2 gün sonra olması gereken değer olarak söyledi. bana ilk betan az çıkmış çok çıkmış demedi
byzkedis Benim regle 8 gün var iki gündür kahverengi lekelenme var. Oluştuysa şimdiye kadar oluşmuştur diye test yaptım bugün negatif çıktı bir umut regli beklicem