Öncelikle şimdiden okuyan yorum yapan yardımcı olan herkese teşekkür ederim. Rabbim sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza almanızı ve büyütmenizi nasip etsin inşallah. Ben 5 gün önce belden uyuşturularak sezeryan oldum. 32+4 de ikizlerimi doğurdum. İkizlerim şu an yenidoğan yoğunbakımda. Eve eli boş döndüm maalesef. Sorunum şu 28. Haftada ani tansiyon yükselmesi yaşadım 16 lara çıktı bir gün. Hemen acile gittim karaciğer enzimlerim alt ast hafif yükseltmişti. Sınıra yakındı hep. İdrarda protein yoktu ve tansiyonum normale dönmüştü. 4 gün hastanede yattım. Sonra çıkardılar. Ve tansiyonum hep 11.6 seyretti. Alt ast değerlerim bazen iniyor bazen 80 kere çıkıyordu. Fakat bebeklerimde gelişim geriliği olmuş. 32+4 de 30 hafta ile uyumlu doğdular. Bu yüzden beni sezeryana aldılar. Gebelik zehirlenmesi geçirdim mi geçirmedim mi belli değşl kimse bişey demedi. Doğumdan çıktığımda tansiyonum yüksekti. ve iki gündür 16 17 lere çıkıyor. En düşük 13 14 oldu. Dün tahlil verdim değerler normaldi ama ben çok korkuyorum. Her an ölüm korkusu yaşıyorum. Acaba kötüleşecek miyim krizim geçireceğim diye bebeklerimin sevincini yaşayamadım. Doğum sonrası preeklampsi gelişme riskide varmış duyduğuma göre. Çok korkuyorum bunu yaşayanlar var mı. Tansiyonumun böyle olması normal mi. Ne olacak bana bebeklerime. Lütfen yardımcı olun. Günlerim zehir gibi. Allah razı olsun okuyanlardan