Kızlar ev sahibi Eylül sonu evi satmak istediğini söylediği ve çok kısa sürede evden çıkmak zorunda kaldık.
Depozito konusunda 2 sene önce verilen miktar mı geri ödenir yoksa suanki kira bedeline göre mi ödeme yapması gerekir?
Bununla ilgili kanun yasa vs bir şey var mıdır?