eylulus anne sütü sindirimi kolay bi besin olduğu için katı gıdadaki gibi kabız olmaz korkmayın. Dolu dolu 5-6 kez çişli bez alıyorsanız doyuyor demektir. Kakada da 10 güne kadar normal diyorlar. Benim tavsiye vereyim iki çocuğumda da uyguladım hiç gaz ve ek gıda zamanında bile kabızlık olmadı. Her alt değiştirmede zeytin yağı kullandım. Pamuğa döküp poposunu sildim asla uyarmadım. Ayaklarına sürüp çorap giydirdim. Pamuğa döküp göbeğini sildim ve pamuğu göbeğine kapattım sonra bezini bağladım. 1,5 yaşına kadar böyle yaptım. Hala daha kabız olduklarını bilmem. Ayaklar ve göbek deliği emilimin sağlandığı yerler. Düzenli Deneyin 3 güne kalmaz kakasını yapar. Ek gıdaya geçince yemeklerine de zeytinyağı koydum. Farklı yağlarla da denedim hindistan cevizi yağı çörek otu yağı gibi ama aynı etkiyi almadım tercih sizin. Sadece her alt açmaya bu rutini eklemeniz yeterli. Ben küçük bi cam şişeye koydum yanımda taşıyordum,