Cerenimoow Doğum tarihim 24.06.2000 Son adet tarihim 8 Eylül ben bakınca hep farklı gösteriyor bi anlayamadım
Dilarabozdemir Cerenimoow benim hep bu tablodaki doğru çıktı ona göre erkek. Benimde yaşım 24 gebe kaldığım ay Mayıs erkek yani kızımda 21 yaşımda Kasım ayında kaldım
Cerenimoow Mervecimbidur yorumun yoksa neden postuma giriyorsun boş yapmak için mi bence sen beni sorgulayacağına kendi işine bak 😅
Eyll_16 Bende erkek çıkmıştı , 21. Haftada normal ultrason da bakıldı erkek dedi doktorumuz Kasım’da detaylı ya giricem tam net olur ☺️
Mervecimbidur Cerenimoow yorum yapmak serbest olan bi platformda herkesin yorum yapabileceği bi soru soruyosun. Boş yapanın kim olduğunu zaten burdan anlıyoruz haklısınız ki boş yorumlara bakıp geçicekşsin cehaletle uğraşılmıyormuş çünkü sen burda boş postlae açmaya devam ben okuyup gülerim hahahshshs
Happyka Dilarabozdemir çin takvımında 1 yaş yada 2 yaş eklenmeli siz direkt 24 yaşa bakıyorsunuz değil mi?
Cerenimoow Mervecimbidur eşinize ve çocuklarınıza çok acıdım şimdi gerçekten kadın kadının düşmanıymış siz bu psikolojide bırak çevrenize kendinize bile iyi gelmezsiniz kalbinizi kötülük bağlamış sen bakıp gül geç o zaman yazma postlarıma ahahahahs kodumu sümaüğü
Mervecimbidur Cerenimoow basit mahalle ağızı 🤦🏻♀️😆 emin olun o kadar güzel bi evliliğim var ki emin olun böyle yorum yaparak siz içinizdeki fesatlığı ortaya çıkardınız :) yorum yapıyoruz sizde yorum yapıyosunuz sizin de saçma bulduğunuz çok konu vardır eminim hayır kalkıp insanlar neden saçma bulduğu şeyleri dile getirmesin ki ? Ben bu mevzuyu saçma buldum yorum yaptım cevap vermeyin ya da ne biliyim diyin ki kendinizce haklısınız niye hemen pençeleri gösterirsiniz ki ? Neyse
Merve_kucuk Cerenimoow Normalde cuma günü gidecektim iptal oldu. 10 gün sonraya randevu bulabildim anca🥲 Daha hiç gidemedim hastaneye. Sadece sağlık ocağında kan verip gebeliği kesinleştirmiştik.
Ayse0575 Cerenimoow bende doğru çıktı😅 kız çıktı kızım olacak ama inanmıyorum böyle şeylere tabi eğlencesine yapmıştım
Cerenimoow Ayse0575 maksat fikir olması bu gibi durumlarda sabırsız oluyoruz maalesef tabiki önceliği sağlık fakat Allah herkesin gönlüne göre versib