Zhr_mom1 ikisini de yaşadım 1 kızım var şimdi erkek bebeğe hamileyim. İkisinde de cildimde 1 tane bile sivilce çıkmadı, kimse çirkinleştin fln demedi . Kızımda bulantım çok fazlaydı erkekte hiç bulantım olmadı. Kızımda gerçekten karnım yayvandı, erkekte sipsivri yani ultrasona bile gerek yokmuş direk erkek diyor gören herkes :) herkes sağlıkla alsın kucağına inşallah