Gamze_dn Sona gelmissiniz Allah saglikla kavusmayi nasip etsin🙏🏻 Bu benim 2.dogumum olacak kismetse tutunabilirse insallah 4 yasinda bir oglum var onda hap yeterli gelmisti ama yasim da gecti sanirim ilerledi sonra bi turlu tutunamadi bebeklerim maalesef, zorlu bir yol ama her seye değer. Cok tesekkur ediyorum tavsiyeleriniz icin uygulayacagim, sezaryenle ilgili sorunuz olursa her zaman yazabilirsiniz ben de sezaryen dogum yaptim saglikla gelsin❤️🙏🏻