Semaaaab Kızlar 15 senedir gözlük kullanıyordum artık çok sıkıldım lens takmak istiyorum. Miyop astigmat olup lens kullananlar memnun musunuz. Hangi marka kullanıyorsunuz
gmz10 Acuvue oasy kullanıyorum ben. Miyop astigmatım ama sadece miyop olanını kullanıyorum lensde. 9 seneden fazla oluyor aynı markayı kullandım hep.
Yellowhazal Lazer yaptırana kadar 9 sene lens kullandım. Astimat çok düşük olduğundan sadece miyop için. acuvue oasys öncesinde muayene olun göz çapınız ve kornea inceliğinize göre doktorunuz önerir zaten. Gözyaşı damlası da isteyin
AnayimBenAna_ Semaaaab hayır bazen lensimi auya koyarsam acil olarak değiştirirsem falan anca o zaman
numix Lens kullanıyorum yıllardır. Acuvue Qasys markasını tavsiye ederim hiç gözü acıtmıyor ve lensle uyusan bile hiçbir olumsuz etkisini görmedim🤭 çok güzel