34 haftalık hamileyim sabah uyandığımdan beri gözümde bulanıklaşma ve baş ağırım vardı. Bulanıklaşma 1-2 saatte geçti baş ağırısı devam ediyordu. Şimdi gene gözüm bulanıklaşmaya başladı. Böyle bi durum yaşayan var mı hamilelikle mi alakalıdır. Tansiyonum şekerim normal ölçtüm sorun ne anlamadım yaşayan var mı