lara2605 Arkadaşlar merhaba tedavi sürecinde transferden birkaç gün önce igne ve fiilleri başladık transfer gunu ekstradan fazla progestan vuruldunuz mu yoksa aynı mı devam etti
babyiscoming_ lara2605 trensfer günü de dahil transferden sonra hiç bir iğne kullanmadım. Doktorum doğal ilerledi en sonn yumurta toplamadan önce iğne kullanmıştım başka yok
Cheryy1 lara2605 Transfer gunu 2 doz bacaktan yapildi ama bacagimi 1 hafta yerinden zor kaldırdım diyebilirim öyleki sagima soluma bile donememistim yağlı bir iğne zor dağılıyor 🥲🥲
lara2605 babycom456 transfer gunu kimi doktor vurulanin fazlasından igne öneriyor da canım sen ne zaman transfer oldun
babycom456 lara2605 2 eylülde oldum canım ekstra bisey vurunmadım aynı ilaçlar gerci doktor söylüyo ama sana söylemediler mi
Ertugrulgulcem24 lara2605 aa yasaklandığını hiç duymadım kuzum ben mart ayında olmuştum en son kullanmıştım
lara2605 babycom456 bir arkadaşım da olmuş da normalde bir tane vuruluyormus ama transfer gunu doktor iyi tutsun diye iki tane vurdurmak benim bilgim yoktu ondan doktora sormadim
gecegunesim babyiscoming_ merhaba bende doğal transfer olacagım doktorum iğne vermedi diye tedirgin oldum kullanmıcakmısım doğal oldugu için ama endişeliyim sizin sonuç ne oldu acaba?
babyiscoming_ gecegunesim canım ben yumurta toplamaya kadar kullandım iğne. Sonrasında kullanmadım. Bizim çok şükür tuttu ilk seferde 23 haftalık hamileyim
gecegunesim babyiscoming_ cok sevindim hayırlı olsun darısı tüm isteyenlere . Bizde embriyoyu dondurduk bu pazar transferim doğal siklüsle olacak . hiç ilaç kullandırmıcak doktorum daha önceki merkezde doğal siklüsde olsa progestan vermişti doktor ondan kafam karışmıştı. Teşekkürler yanıtınız için .
babyiscoming_ lara2605 hayır hiç bir belirtim olmadı sadece ilk 3 gün minicik minicik sancı giriyordu kasıklarıma. Benim hamileliğimin ilk 3 ayı ve sonrası da hep belirtisiz geçti doktora gitmesem hamile olduğumu anlamazdım😄
lara2605 babyiscoming_ sağ sol iki tarafta mi ağrı oluyordu acaba yoksa tek taraflı mi Hayırlı olsun gebeliğiniz inşallah hayrlisiyla doğumunuz olur 😍😍
babyiscoming_ lara2605 sağda oluyordu genelde ama vücudumu dinlemesem fark edilecek kadar değildi kendimi dinlediğim için farkedebiliyordum. Amin inşallah darısı başınıza olsun
feridelevent_08 lara2605 normal günde 2 kere sabah akşam Progestan iğneyi yapıyorum trasfer günü hemşire saat 3 4 gibi kalçamdan iğne yapmıştı Progestan dedi 3 4 gün kalça bacak ağrısı çektim