Eşim ben istemediğim halde afedersiniz içime boşaldı bu ayın 7 sinde oldu ilişkimiz ve ilişkiden 3 gün sonra postpill one adında ertesi gün hapı içtim hapı içtikten 8 gün sonra adet oldum fakat normalde olmam gereken adet gününden 6 gün önce oldum ve 5 gün sürdü kanama sorum şu ki zaten iki çocuğum var ve onlara hamileliğimi sık idrara çıkma şikayetiyle öğrendim şimdi yine sık sık idrarım geliyor ve kasıklarım ağrıyor kanama olmasına rağmen hamile kalma ihtimalim var mı bide test alıcam ama iki tane eczane var sadece ikiside çarşamba günü gelir dedi test kalmamış hastanede çok uzak lütfen bir yorum yapın hanımlar