Mom_06 Bugün embriyo transferimin 7. Günü dayanamayıp hastanede kan testi verdim beta hcg 3.0 çıktı bu ne demek yükselir mi?
Alya05 Mom_06 canım yükselir büyük ihtimalle inş müjdeli haberler alırsınız İstersen iki gün sonra yine kan ver
Ebrugunesss Mom_06 umarım yükselir yükselme ihtimali var gibi çıkmış ama erken sanırım daha bi kaç gün daha bekleyince netlik kazanır
Havvabektas Mom_06 benim transferde 4.91 çıkmıştı yukselmedi negatifti inşallah siz çok erken yaptığınız için boyle
Havvabektas Mom_06 5 gün embriyon 7 gün evde test yaptım hepsi pozitif çıktı 9 gün kan verdim 4.91 çıkmıştı 14 gün tekrar kan verdim 2.30 çıkmıştı ve ilaçları kestik adet oldum
Mom_06 Havvabektas herşeyde vardır bi hayır umarım isteyen herkesin olur Allah herkesin kalbine göre versin inşallah🤲
Havvabektas Mom_06 umarım çünkü ben negatif sonuç aldıktan sonra vazgeçtim bı daha yapmam dedim 4 ay sonra doğal yolda hamile kaldım şuan 29+5 olduk Allah isteyene herkese nasip etsin