Rumuzsuz Sperm Dna hasarımız 26.86 çıktı. Bu oranla tüp bebek yapılıyor mu acaba yoksa düşmesi mi bekleniyor ?
Aysennnnnn Rumuzsuz Canım tavsiyem düşmesini bekleyin. Çok yüksek bir oran değil ama yine de riske atmayın. %10 un altına düşerse daha iyi olur.
Aysennnnnn Rumuzsuz Bazı takviyelerle ve ialçalarla düşüyor. Eşinizin düzenli 3 ay kullanması lazım. Dr Kaan Aydos ile görüşebilirsiniz. Bizim doktorumuzdu.