rumisam aynısını yaşıyorum bende doktor bebek pozisyonu aldı tam doğma kıvamında dedi ama karnım yumuşak sancım yok tedirgin olma nedenim daha fazla bekler normal doğuramam diye korkuyorum inşallah sağlıkla gelir en yakın zamanda squat ve maydonoz ananas adaçayı içmemi söyledi yapmaya başladım