Kızlar adetim gecikeli 8 gün oldu. Dün gece bı kanama geldi kahverengiydi sonra ardından peceteyle silindim kırmızıydi ama kanın rengi tuhaf, normalde karnım çok ağrır ama bunda ağrıyan karnım değil alt karnım yani kasığım. Bu ikinci pedim ilk pedimde azıcık kan vardı. Bu ikinci pedim bunda da azıcık kan var normalde daha çok kan akar ama gıdım gıdım rengide tuhaf adet kanım gibi değil kahverengi ve hafif kırmızı renkte karnımda bı ağrım yok ama sizce ne demek oluyor adet mi? Oldum ayrıca adetim çok çok düzenlidir asla şaşmaz.fikirlerinize talibim öğleden sonra hastaeneye gidicem ilk pedi bilerek değiştim bakalım ne kadar kan gelecek diye