Kızlar merhaba daha önce farklı bir konu açmıştım
21 Eylül’de kürtaj oldum kürtajdan 34 gün sonra alınan beta 127.26 cimisti burda herkes 2 gün sonra yeniden kan ver demişti bugün farklı bir hastanede kan verdim 270.8 çıkmış beta yükseliyormu yoksa hastane farkından daha yüksek olabilirmi