Pnarozbulut Kaçıncı haftada başladınız ben sırt ağrıları için aldım 19 haftadayım yanında decavit kullanıyorum
Aygn Pnarozbulut valla ben 24 gündür kullaniyrm hala agrilairm var ama geceleri kontrole gidince doktora sorcm
Medinee Pnarozbulut Önceden bel ağrısından duramıyordum şimdi tam geçmedi tabi ama daha iyi durumdayım
mel33 Pnarozbulut Canım onun içinde kalsiyumda var.ben pek süt yoğurt yeniyorum.çok şükür çok fazla kasilmam yok.ama ben progestsn ve adalat ta kullanıyorum