Seherkarakoc Kızlar 23+3 haftalık gebeyim 3 gündür dişim aşırı ağrıyor geceleri uyutmuyo. Diş hekimi doktor onayıyla dis çekimi yapabilcegini söyledi. Bu haftalarda diş çekimi yaptıran var mı ?
Fatmatev Seherkarakoc ben yaptırdım şu anda 23+3 hamileyim geçen hafta 22+6 da bir kanal bir diş çekimi yaptırdım
Fatmatev Seherkarakoc benim doktorum sen bu diş ağrısını böyle çekmeye devam etsen erken doğum yaparsın demişti hatta burda da gördüm bi kadın diş enfeksiyonu nedeniyle erken doğum yapmış yani ağrılı diş daha zararlı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişleri 😇
lilya23 Diş çekimi sonrası bebeğinizin durumu iyimi lokal anestezi ilemi oldu birde röntgen çekimi yapıldımı