yeni_anne2 günaydınn kızlarr 😊nasılsınız nasıl geçti haftanız Benn heyecanlıyım birazz yarın detaylı ultrasonumuz varr o yüzden bu haftanın bitmesini bekledim heycanla😂hayırlısıyla siz girdiniz mııı detaylıya 🤭 umarım iyidir küçük minikler🙂↕️🥰
babyiscoming_ yeni_anne2 mutlu pazarlar canım. Ben 20.haftada girdim çok şükür iyiydi. 2 hafta sonra kontrolüm var onu bekliyorum sabırsızlıkla çok özledim oğlumu🥰🥰
Liddle_mom yeni_anne2 ben geceden beti kovaraniyorum karin agrisindan 12. Haftama girdim bugun ama benisim buyudugunu hissediyorum🥰kivranmaya devam🤣 sen nasilsin?😚
yeni_anne2 babyiscoming_ maşallah çok sevindim inşallah bizde güzelll haberler alirizzz saglıkla kucağınıza alın inşallah 🥰🤲
yeni_anne2 Liddle_mom benn mide bulantıları saymaksak ilk haftalarda geri kalan günlerim 20 kadar çok rahatım 😂 ama 20 de karın şişkinlik gaz merhaba dedı banaa😂 bende dün gece çok iyi değildim fazlasıyla gaz sancım vardı bende hıc rahat edemedim dün gece bir kac saat sonra geçtikten sonra uyabildildim anca 🙂↕️