Busraautass İkili testte sadece kombine risk biraz yüksek çıkmış nedeni nedir doktor fetal dna istedi 30 yaşındayım yaptırmalı mıyım böyle olupta down sendromlu bebek doğuran var mı
DENIZ_55 Busraautass doktor eğer yaptır dediyse ihmal etme yaptır canım kötüde düşünme benim normal cikti doktor bunlara yanılma payı var dedi o yüzden doğruluk payı var diyemem dedi sen yaptır ama yinede kötü düşünme rabbim gönlüne göre versin iyi güzel sonuçlar alırsın inşallah
Deletedmom_116 Busraautass 21 yaşındayım çok düşük riski var dedi Ama risk varsa kiyamaicam için Birşey yaptırmak istemedim . Çünkü şu vs alımında Çocuk kalp durması gibi terslikler olabiliyomus . Eğer başka riski yoksa ve bebeğinize kiyamicaksaniz Riske girmeye gerke yok bence . Ama başka hastalığı vs varsa yaptırın tabiki belki tedavi edilir biseydir
Aslaninannesi_ Bende 31 yaşındayım 1/88 çıktı down riski ben çok korktum tabi fetal DNA yaptırdım temiz çıktı . Ama doktor demişti zaten eğer ensesi 5 mm 6 mm değilse ve burun kemiği varsa sorun çıkmıyor zaten bunlar taran testi doğruluk payı çok az demişti
Busraautass Aslaninannesi_ Benim kombine risk 1:2246 yazıyor cut off değerinin altında diyor normal mi yani
Busraautass Aslaninannesi_ 233361f8-9dc6-412d-a091-0a2a833426be 
Merve_kucuk Busraautass Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ İyi forumlar 🌸 Ben denedim şuan hata vermiyor bilginize 🫶🏻
Busraautass Aslaninannesi_ Yükleyemedim ya olmadı nasıl yüklüyorum fotoğraf yeni kullanıyorum da burayı pek bilmiyorum
Aslaninannesi_ Busraautass solda ekranda iç çizgi var en üstte ona tıkla resim yükle de oradaki linki kopyala buraya yapıştır
Aslaninannesi_ Busraautass 1/2000 küsür yazan yer bende 1/88 di düşün 😀 ben öyle yüksek bir risk göremedim zaten ensesi kalın değil burun kemiği de görünmüş canım
Brgmde Aslaninannesi_ Aslaninannesi_ orta risk dedikleri 1/2000 1/5000 falanmı oluyor canım? Düşük riskde 1/10000 di çünkü Ve devlet hastaneleri sadece yüksek risk cıkınca imza alıyormu amniyo yaptırmycam bilgilendirildm vs diye