Kızlar 30+3teyim dünden beri ara ara kasıklarım ağrıyor.Normal diye düşünüyorum ama şuan ufacık şeylerde bile korkuyorum.Bu aralar temizlikle uğraşıyorum ister ister yoruluyorum ve çok oturup kalkıyorum.Siz ne düşünüyorsunuz? Hareket etmekte güzel spora gidiyorum zaten ama evde olunca korktum