Mucizem2131 ama ben bu farklılığın sebebinin biraz da insanın beklentisiyle doğru orantılı olduğunu düşünüyorum. Bir şeyi çok isteyip bekleyince o şey sana daha geç geliyor. İlk kızım da elhamdülillah ilk seferde oldu ama onda adetten bir hafta hatta belki daha fazla önce test yapmaya başlamıştım erken gebelik de dahil ve hayalet çizgi aramıştım. Biraz da bilmiyordum bu işlerş tabi, çok erken davranmak da iyi değilmiş çünkü negatifi gördüm iki kere ama o ay aslında hamileydim, sadece testte görmek için erkenmiş. Üç dört gün kala testte de çıktı