Storm Kizlar internette gordum ozellikle kanzbebekartal diye bi sayfada puset,oyun parki besik,anne cantasi,mama sandalyesi olarak getirtmeyi dusunuyorum. Aranizda getittiren yada etrafinda kullanan var mi memnunlar mi ? Urunler dayanaklimi acaba ? 🤔
Burcak61 Storm bende alıcaktım Ablam alıp pişman oldu bebek arabasını 2 ay kullandı kırıldı alma kesinlikle
[silindi] Burcak61 bu sayfadan mı almıştı ablanız https://instagram.com/kanzbebekartal?utm_source=ig_profile_share&igshid=9p6f31ml7jt0
[silindi] Burcak61 iyi değilse o kadar para vermenin bi anlamı yok zaten teşekkur ederim bilgi verdiginiz için