Biz 2 yıl önce geçirdik bebeğim 6 aylıktı o nada bulaşmıstı biz aktardan kendimiz karısım yapmıstık vazelin ve kükürt sabununun toz halini kırem haline getirdik her gece yatmadan sürdük evdeki herkez kulandı sabahta kükürt sabunuyla yıkandık nevresimler vs günü birlik yıkandı yüksek ısıda halılar fallan yıkandı vücut ve evin hijyenini sağlamak lazım