Socak300 Kızlar 38+4 üm sabah belim çok ağrıdığından sıcak duşa girdim duştan çıkmaya yakın bacağımdan aşagı hafif sıvı geldi ama utanıyorum küçük abdestim miydi su muydu emin değilim Çok da azdı ne yapmalıyım sancım vs yok
Sumisali_ Socak300 zamanınız baya gelmiş bence küçük abdest olsa anlarsınız diye düşünüyorum.Yakınlar da bi hastane falan varsa kontrol ettirebilirsiniz ya da devamı gelecek mi onu bekleyebilirsiniz.
Sumisali_ Socak300 çok fazla değilse bir zararı olmaz diye düşünüyorum ama eğer su ise devamı mutlaka gelecektir ve suyla birlikte sancı da başlayacaktır mutlaka takip edin.
TKumsall Socak300 eğer suyunsa sızıntı halinde de gelse bebeğin suyu azalabilir ve bebeği sıkıntıya sokarsın
Socak300 Gittim doktora keseyi kontrol etti alttan muayene etti bebek suyu değildi büyük ihtimalle dedi şuan herşey normal görünüyor dedi açılmam yok 1 cm ama yumuşamış dedi yakındır dedi