FatmaKurtulus94 mom_baby25 merhaba. Çatlatma iğnelerinde hcg hormonu bulunur. O sıfırlanmamıştır. Muhtemelen o yüzden silik çizgi çıkmıştır. Doktorunuzum söylediği tarihte tekrar test yaparsınız. İnşallah pozitif sonuç alırsınız 🙏🏻
mom_baby25 FatmaKurtulus94 Çarşamba günü kan tahlili vermemi söyledi çarşamba gideceğim ama dün kan verdim değerim 2 çıktı negatif
mom_baby25 Nurcanyokus6 Ama kan testim negatif çıktı değerim 2 yarın hastaneye gideceğim kan vermeye tekrar
Beyyzanurr Kızlar bugün test yaptım gün ortasında negatif çıktı belirtilerim var yarın adet günüm ilk idrar olmadığı için mi negatif çıktı acaba pozitife döner mi