Yatan aynı şeyi yaşadım :) deneme süremde hamile olduğumu öğrendim. 06.05.2024 de işe başladım. Başlarken aslında zaten hamileymişim, bilmiyodum. 03.06.2024 de resmi olarak gebe olduğumu öğrendim. Ben de hemen söyleyemedim. Bugün yarın söylerim derken ve aslında her şey de yolundayken 13.haftamda yoğun kanamam oldu ve rapor almak zorunda kaldım. Raporda kadın doğum ve düşük tehdidi yazdığı için ik yöneticisine yazarak ilettim. Durumum bu. Artık çalışmaya eskisinden daha çok ihtiyacım var size bırakıyorum bundan sonrasını dedim ve kendimce çıkarcaklarına cok eminken çok güzel karşıladılar. Patron başta sinirlenmiş falan ama sonra bizim de böyle bi dönemimiz olmuştu demiş derken sonrasında da sağ olsunlar evden çalışarak devam ediyorum. 6.ayımız bitmek üzere. Korkmayın her şey olacağına varıyor en nihayetinde. Dilerim istediğiniz gibi ilerler süreciniz 🤍