Sabah kalkınca bir bardak su içmek istiyorum ama o su bile ağzıma geliyor midemi bulandırıyor gün içerisindede su içemiyorum doyasıya . Yemek yedikten sonra ağzımdaki acı tat hala geçmedi 12.haftaya gireceğiz benim gibi olan varmı mide için birşey kullanıyormusunuz? Geçen akşam yatmadan prilam içeyim dedim 5 dk geçmeden kustum ilacta içemiyorum. Kusma yok normalde ama mide bulantım şişkinlik sürekli geğirme isteği geçmiyor🥲