ICY Kızlar merhaba hastane çıkışı ve doğum kilosu arasında kaç gram fark oldu. Sezeryan oldum 2 gün kaldım hastanede doktor biraz fazla dedi de sizlerde durum neydi
Kara22 ICY ay hiç hatırlamıyorum malesef 😔😔😔 o kadarına dikkat etmedim çünkü doğum kilosu doğum odeminden sebep fazla çıkabiliyo
ICY Sumisali_ mama desteği verdiniz mi sütüm var aslında sağıp veriyorum göğüs ucu çok olmadığı için yada silikon göğüs ucuyla emiyor
teachervera ICY Kızım 3250 doğdu çıkınca vermedi bence o çünkü beş günlük iken 3440 çıktı. Diğer kızım da 3250 doğdu beş günlük iken 3090 çıktı muhtemelen 2900 ya da 3 e indi
Cosimaniehaus ICY sonrasında 2günlükken doktora gittik ve 2300lerde çıktı doktor kilo kaybetmiş sütü çekemedi muhtemelen dedi. Emzirdikten sonra şırınga ile besledim ilk haftalar.
Sumisali_ ICY yok hayır mama vermedim izin de vernediler zaten kesinlikle mama yok dediler hastanede.Sütünüz var ise gerek yok zaten mamaya çok çabuk toparlıyorlar.
Betul-97 ICY 3190 gram doğdu diğer gün çıkarken tartıldı 3070 gramdı normal dedi ebe şu an şükür normal kilosu da boyu da